12.08.2022
Беpіть приклад! “АТБ” заплатив покyпцеві майже 26 тис. компенсації: як укpаїнці відстоюють свої права

Беpіть приклад! “АТБ” заплатив покyпцеві майже 26 тис. компенсації: як укpаїнці відстоюють свої права

В Україні вину супермаркету в отруєнні довести дуже складно, більшість скарг вирішують ще до звернення до суду. Однак трапляються випадки, коли в судовому порядку вдається стягнути з мережі велику компенсацію.

Про це йдеться у матеріалі OBOZREVATEL. Більшість конфліктних випадків вирішується ще до подання судового позову, розповідає експерт у питаннях захисту прав споживачів Максим Несміянов. Справді, у судовому реєстрі вдалося знайти лише кілька цивільних позовів, поданих проти великих мереж для захисту прав споживачів.

Наприклад, з «АТБ» найчастіше судилися через те, що вони відмовлялися обслуговувати клієнтів без маски (такі покупці позови програвали).

Клієнт супермаркету вже на виході з «АТБ» впав та зламав кістку правого стегна. Суд розглянув обставини справи і дійшов висновку, що супермаркет не виконував своїх законних зобов’язань – магазин повинен бути безпечним місцем, слизька підлога, лід на сходах – неприпустимі.

«Така ситуація – виняток. Найчастіше супермаркети йдуть на зустріч і домовляються. У деяких випадках, наприклад, отруєння, дуже складно довести провину магазину та адвокати не радять позиватися. Наприклад, якщо це випадок отруєння, як довести, чим саме отруївся, що мив руки. Одного випадку замало, має бути хоча б п’ять таких випадків», – розповідає Несміянов.

Зіткнутися із проблемами можна і на касі

Одне з найпоширеніших порушень – різниця в цінниках у торговому залі та на касі. Хоча покупці згідно із законом мають право заплатити ту ціну, яка вказана саме у залі. З проблемами можна зіткнутися і під час розрахунку за товар, особливо якщо ви користуєтеся готівкою.

У таких ситуаціях експерт радить викликати начальника охорони, розповісти йому суть інциденту, щоб той далі переглянув записи з відеокамер. Так можна буде побачити, що робив касир, коли розраховував покупця: закинув гроші у касу чи собі у кишеню.

Останнім часом через подорожчання продуктів харчування супермаркети використовують ще один прийом.

Все частіше вказують вартість за 100 грамів, а не за упаковку, щоб ціна здавалася більш привабливою. Раніше це стосувалося лише цукерок, сирів та ковбас на вагу, а тепер метод поширюється на інші товари.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.